
Realizujemy badania marketingowe i społeczne. Wykorzystujemy pełne spektrum metod i technik badawczych. Zawsze znajdujemy optymalne rozwiązania.
Jesteśmy niedużym, ale bardzo zgranym zespołem. Łączy nas kilkanaście lat wspólnej pracy oraz wspólne wartości – wysoka jakość pracy, zaangażowanie, partnerski stosunek do Klientów, Kontrahentów oraz Respondentów. Są wśród nas specjaliści z każdej dziedziny branży badawczej – badacze ilościowi i jakościowi, marketingowcy i badacze społeczni. Jedni z nas lubią nowinki techniczne i innowacje, inni wolą dobre, sprawdzone metody. Razem zrealizowaliśmy niemal tysiąc projektów badawczych i zapytaliśmy ponad milion respondentów.
Absolwent socjologii UMK w Toruniu i Podyplomowego Studium Public Relations Uniwersytetu SWPS w Sopocie. Z badaniami związany od 2006 roku. Specjalizuje się w badaniach wizerunkowych, badaniach marki, badaniach wspierających rozwój nowych produktów i usług, problematyce user experience i user centered design oraz badaniach i konsultacjach społecznych.
Współpracuje z klientami w obszarach: energetyka, elektromobilność, medycyna, nauka i uczelnie wyższe, usługi publiczne, kultura oraz property management.
Lubi pracę z ludźmi – ścisłą współpracę z klientami w ramach projektowania procesu badawczego, wypracowania wartości dodanej i rekomendacji oraz prowadzenie warsztatów, webinariów, grup fokusowych i wywiadów pogłębionych.
Ukończyła Marketing na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Badaniami jakościowymi zajmuje się od 2005 roku. Największe doświadczenie zdobyła w branży energetycznej, multimedialnej, finansowej i edukacyjnej. Zajmowała się zagadnieniami z zakresu satysfakcji klienta, U&A, procesów decyzyjnych, a także user experience.
W ramach swojej pracy współpracuje z klientami, wsłuchując się w ich potrzeby i przekładając je na użyteczne metody badawcze, aby finalnie sformułować praktyczne rekomendacje, które wspierają w decyzjach biznesowych.
Największą satysfakcję w pracy jakościowca czerpie z prowadzenia indywidualnych i grupowych wywiadów, zarówno osobistych, telefonicznych, jak i online.
Współzałożyciel agencji Inny Format, lider zespołu, strateg z dobrą znajomością branży badawczej. Absolwent socjologii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończył także studia podyplomowe z zakresu PR i marketingu w Wyższej Szkole Bankowej oraz menadżerskie na Uniwersytecie Gdańskim.
Badaniami zajmuje się od 2004 roku. Przeszedł wszystkie szczeble kariery badawczej: od asystenta do kierownika kilkunastoosobowego zespołu. Zdobyte doświadczenie zaowocowało założeniem w 2011 roku własnej agencji badawczej, która od dziesięciu lat z powodzeniem realizuje projekty dla firm małych, średnich i największych.
W Innym Formacie, oprócz tego, że jest prezesem, świetnie odnajduje się jako osoba odpowiedzialna za relacje i kreatywne rozwiązywanie sytuacji problemowych.
Absolwentka Psychologii na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w projektowaniu, realizacji i interpretacji wyników badań marketingowych i społecznych.
Specjalizuje się w badaniach wewnątrzorganizacyjnych, problematyki społecznej i rynku pracy. Posiada także wieloletnie doświadczenia w badaniach sfery FMCG, zwłaszcza testach produktów, sektora energetycznego, finansowego i wielu innych.
Jako rasowego badacza ilościowego pasjonują ją liczby, duże bazy danych oraz zależności między zmiennymi. Do swojego ilościowego warsztatu kilka lat temu dołączyła także doświadczenia jakościowe, z powodzeniem realizując multidyscyplinarne projekty badawczo-konsultingowe dla klientów wielu branż.
W drugim kwartale 2022 roku zrealizowaliśmy kolejne badanie wewnątrzorganizacyjne. To już szósty tego typu projekt w ciągu ostatniego roku. Tym razem zapytaliśmy ponad 700 pracowników Ministerstwa Zdrowia o ich satysfakcję z różnych aspektów pracy oraz o ocenę komunikacji wewnętrznej.
Długofalowym celem pobadawczym, jaki postawił sobie nasz Klient, była poprawa efektywności i skuteczności zarządzania i komunikacji. Aby pomóc w realizacji tego celu, po badaniu przeprowadziliśmy dla kadry managerskiej Ministerstwa warsztat implementacyjny, na którym pomagaliśmy dyrektorom wypracować narzędzia do skutecznego wdrożenia w organizacji wyników i wniosków z naszych badań.
Nasze doświadczenie w badaniach opinii pracowników jest jednym z największych na rynku. Nasi pracownicy mają w tej dziedzinie ponad 20 lat doświadczenia i około 50 zrealizowanych projektów. Zapraszamy do współpracy!
Jak długo ważne są wyniki badań? Okazuje się, że w przypadku dużych i ważnych projektów w przestrzeni miejskiej nie ma granicznej daty. Zwłaszcza, że zadbaliśmy o jakość każdego etapu – od rekrutacji po analizę wyników.
Na nasze badania powołuje się nowa szefowa Stocznia Cesarska Development w jednym z pierwszych wywiadów. To dowód, że prowadzone przez nas projekty są bardzo użyteczne.
Zapraszamy do lektury wywiadu z Jadwigą Kosinską:
https://dom.trojmiasto.pl/Mlode-Miasto-Nowe-otwarcie-w-Stoczni-Cesarskiej-n167204.html
Muzeum Emigracji jest jednym z klientów, który współpracuje z nami nieprzerwanie od początku istnienia naszej firmy – pierwszy wspólny projekt badawczy zrealizowaliśmy w 2012 roku.
Nasz kolejny wspólny projekt jest poświęcony emigracji wysoko wykwalifikowanych Polek. Muzeum Emigracji realizuje go we współpracy z Polsko-Amerykańską Komisją Fulbrighta, Girls Future Ready i Girls in Tech.
Celem badania jest pozyskanie szczegółowych danych na temat wysoko wykwalifikowanych Polek żyjących na emigracji: ich sytuacji życiowej i zawodowej, przyczyn i uwarunkowań wyjazdów, doświadczeń migracyjnych, godzenia życia zawodowego z prywatnym, a także doświadczeń związanych z dyskryminacją i stereotypowym podejściem.
Zapraszamy na stronę projektu https://polska1.pl/projects/femigracja-wysoko-wykwalifikowane-polki/
Inny Format Sp. z o.o.
ul. Kaprów 3A/14
80-316 Gdańsk-Oliwa
+48 696 471 111
if@innyformat.pl
www.innyformat.pl
NIP 584 27 26 059 / REGON 221 564 786
Sąd Rejonowy w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy
KRS 0000412087 / Kapitał zakładowy: 10 000 PLN