Agencja badawcza

Dostarczamy wiedzy tam, gdzie jest najbardziej potrzebna
Sprawdź ofertę
B
B

Badamy rynek i opinie

Tworzymy zgrany zespół bardzo doświadczonych badaczy. Pracujemy tak, jak zawsze chcieliśmy: w pełni profesjonalnie, ale nieszablonowo. Elastycznie, ale skutecznie. Optymalnie kosztowo, ale efektywnie. Traktujemy każdego Klienta tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani.

O
O

Oferta

Realizujemy badania marketingowe i społeczne. Wykorzystujemy pełne spektrum metod i technik badawczych. Zawsze znajdujemy optymalne rozwiązania.

Zobacz więcej
D
D

Doświadczenie

Klienci

Z
Z

Zespół

Jesteśmy niedużym, ale bardzo zgranym zespołem. Łączy nas kilkanaście lat wspólnej pracy oraz wspólne wartości – wysoka jakość pracy, zaangażowanie, partnerski stosunek do Klientów, Kontrahentów oraz Respondentów. Są wśród nas specjaliści z każdej dziedziny branży badawczej – badacze ilościowi i jakościowi, marketingowcy i badacze społeczni. Jedni z nas lubią nowinki techniczne i innowacje, inni wolą dobre, sprawdzone metody. Razem zrealizowaliśmy niemal tysiąc projektów badawczych i zapytaliśmy ponad milion respondentów.

x
Zespół
Bartosz Chruścielski
kierownik projektów, badacz jakościowy

Absolwent socjologii UMK w Toruniu i Podyplomowego Studium Public Relations Uniwersytetu SWPS w Sopocie. Z badaniami związany od 2006 roku. Specjalizuje się w badaniach wizerunkowych, badaniach marki, badaniach wspierających rozwój nowych produktów i usług, problematyce user experience i user centered design oraz badaniach i konsultacjach społecznych.

 

Współpracuje z klientami w obszarach: energetyka, elektromobilność, medycyna, nauka i uczelnie wyższe, usługi publiczne, kultura oraz property management.

 

Lubi pracę z ludźmi – ścisłą współpracę z klientami w ramach projektowania procesu badawczego, wypracowania wartości dodanej i rekomendacji oraz prowadzenie warsztatów, webinariów, grup fokusowych i wywiadów pogłębionych.

Aleksandra Majewska
kierownik projektów, badacz jakościowy

Ukończyła Marketing na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Badaniami jakościowymi zajmuje się od 2005 roku. Największe doświadczenie zdobyła w branży energetycznej, multimedialnej, finansowej i edukacyjnej. Zajmowała się zagadnieniami z zakresu satysfakcji klienta, U&A, procesów decyzyjnych, a także user experience.

 

W ramach swojej pracy współpracuje z klientami, wsłuchując się w ich potrzeby i przekładając je na użyteczne metody badawcze, aby finalnie sformułować praktyczne rekomendacje, które wspierają w decyzjach biznesowych.

 

Największą satysfakcję w pracy jakościowca czerpie z prowadzenia indywidualnych i grupowych wywiadów, zarówno osobistych, telefonicznych, jak i online.

Artur Cieśliński
prezes zarządu, członek PTBRiO

Współzałożyciel agencji Inny Format, lider zespołu, strateg z dobrą znajomością branży badawczej. Absolwent socjologii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończył także studia podyplomowe z zakresu PR i marketingu w Wyższej Szkole Bankowej oraz menadżerskie na Uniwersytecie Gdańskim.

 

Badaniami zajmuje się od 2004 roku. Przeszedł wszystkie szczeble kariery badawczej: od asystenta do kierownika kilkunastoosobowego zespołu. Zdobyte doświadczenie zaowocowało założeniem w 2011 roku własnej agencji badawczej, która od dziesięciu lat z powodzeniem realizuje projekty dla firm małych, średnich i największych.

 

W Innym Formacie, oprócz tego, że jest prezesem, świetnie odnajduje się jako osoba odpowiedzialna za relacje i kreatywne rozwiązywanie sytuacji problemowych.

Joanna Michałowska
kierownik projektów, badacz ilościowy, członkini PTBRiO

Absolwentka Psychologii na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w projektowaniu, realizacji i interpretacji wyników badań marketingowych i społecznych.

 

Specjalizuje się w badaniach wewnątrzorganizacyjnych, problematyki społecznej i rynku pracy. Posiada także wieloletnie doświadczenia w badaniach sfery FMCG, zwłaszcza testach produktów, sektora energetycznego, finansowego i wielu innych.

 

Jako rasowego badacza ilościowego pasjonują ją liczby, duże bazy danych oraz zależności między zmiennymi. Do swojego ilościowego warsztatu kilka lat temu dołączyła także doświadczenia jakościowe, z powodzeniem realizując multidyscyplinarne projekty badawczo-konsultingowe dla klientów wielu branż.

Bartosz Chruścielski

Aleksandra Majewska

Artur Cieśliński

Joanna Michałowska

A
A

Aktualności

PO ELEKTROMOBILNOŚCI CZAS NA WODÓR

W lutym kolejny raz ruszyliśmy w teren: prowadziliśmy konsultacje społeczne projektu Strategii Rozwoju Wielkopolski Wodorowej do 2030.

 

W sześciu wielkopolskich miastach: Ostrowie Wielkopolskim, Koninie, Kaliszu, Lesznie, Pile i Poznaniu prowadziliśmy spotkania, w których wzięło udział niemal 250 osób, reprezentujących firmy, samorządy, Instytucje Otoczenia Biznesu, edukację i naukę, spółki komunalne i organizacje pozarządowe.

 

Na każdym ze spotkań prezentowano projekt Strategii i jej kluczowe zagadnienia, m.in. cele, model docelowego ekosystemu gospodarki wodorowej i możliwości zagospodarowania wodoru. Uczestnicy chętnie prowadzili dyskusję dotyczącą dokumentu oraz założeń gospodarki niskoemisyjnej w Wielkopolsce.

 

Ostateczna wersja dokumentu zostanie zaprezentowana na początku kwietnia.

Czytaj więcej
EWALUACJA GMINNEGO PROGRAMU REWITALIZACJI MIASTA GDYNI

To nieprawda, że nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki. Nasz najnowszy projekt jest tego przykładem: 6 lat temu uczestniczyliśmy w procesie przygotowania wdrożenia Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Gdyni, prowadząc duże badanie ilościowe wśród mieszkańców, a pod koniec 2022 roku, pod egidą Laboratorium Innowacji Społecznych, podsumowaliśmy proces rewitalizacji sześciu obszarów miasta, realizując badanie ewaluacyjne wśród kluczowych partnerów Programu.

 

Rozmawialiśmy z władzami Gdyni, przedstawicielami Urzędu Miasta, Laboratorium Innowacji Społecznych, służb publicznych oraz lokalnych organizacji pozarządowych. Nasze badania miały na celu ocenę efektów przeprowadzonych działań oraz pozwoliły zmapować dobre praktyki, a także główne wyzwania związane z zarządzaniem procesami rewitalizacyjnymi w najbliższych latach.

Czytaj więcej
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ - MODNE HASŁO, ALE I PALĄCA POTRZEBA

Przyznajemy, że badania społeczne – a wręcz społecznie użyteczne – to jedna z naszych specjalności. Po raz kolejny mieliśmy okazję włączyć się w proces konsultacji społecznych niezwykle ważnego dokumentu - Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Torunia i okolic.

 

Po pandemicznym lock-down’ie z prawdziwą przyjemnością wróciliśmy do realizacji badań w terenie - w listopadzie odwiedziliśmy Toruń, Aleksandrów Kujawski i Golub-Dobrzyń. Spotkaliśmy się tam z mieszkańcami, przedstawicielami administracji publicznej i organizacji pozarządowych, a także liderami opinii i ekspertami w zakresie transportu.

 

Tematyka sprawnego, dostosowanego do potrzeb użytkowników, a jednocześnie ekologicznego i ekonomicznego transportu, jest niezwykle ważna dla lokalnych społeczności. Zarówno wywiady grupowe, jak i indywidualne, obfitowały w ogrom ciekawych spostrzeżeń, propozycji usprawnień i oczekiwanych kierunków rozwoju tego jakże ważnego dla mieszkańców aspektu ich codziennego funkcjonowania.

 

Głęboko wierzymy, że wyniki naszych badań i przeprowadzonych konsultacji pomogą decydentom ograniczyć zapotrzebowanie na samochody osobowe oraz zaprojektować komunikację publiczną w taki sposób, by w pełni odpowiadała potrzebom i oczekiwaniom pasażerów, a jednocześnie była przyjazna dla środowiska.

Czytaj więcej
K
K

Kontakt

Inny Format Sp. z o.o.
ul. Kaprów 3A/14
80-316 Gdańsk-Oliwa

+48 696 471 111
if@innyformat.pl
www.innyformat.pl

NIP 584 27 26 059 / REGON 221 564 786
Sąd Rejonowy w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy
KRS 0000412087 / Kapitał zakładowy: 10 000 PLN

Formularz

Kontakt
Kontakt
Obróć urządzenie do pionu