
Realizujemy badania marketingowe i społeczne. Wykorzystujemy pełne spektrum metod i technik badawczych. Zawsze znajdujemy optymalne rozwiązania.
Jesteśmy niedużym, ale bardzo zgranym zespołem. Łączy nas kilkanaście lat wspólnej pracy oraz wspólne wartości – wysoka jakość pracy, zaangażowanie, partnerski stosunek do Klientów, Kontrahentów oraz Respondentów. Są wśród nas specjaliści z każdej dziedziny branży badawczej – badacze ilościowi i jakościowi, marketingowcy i badacze społeczni. Jedni z nas lubią nowinki techniczne i innowacje, inni wolą dobre, sprawdzone metody. Razem zrealizowaliśmy niemal tysiąc projektów badawczych i zapytaliśmy ponad milion respondentów.
Absolwent socjologii UMK w Toruniu i Podyplomowego Studium Public Relations Uniwersytetu SWPS w Sopocie. Z badaniami związany od 2006 roku. Specjalizuje się w badaniach wizerunkowych, badaniach marki, badaniach wspierających rozwój nowych produktów i usług, problematyce user experience i user centered design oraz badaniach i konsultacjach społecznych.
Współpracuje z klientami w obszarach: energetyka, elektromobilność, medycyna, nauka i uczelnie wyższe, usługi publiczne, kultura oraz property management.
Lubi pracę z ludźmi – ścisłą współpracę z klientami w ramach projektowania procesu badawczego, wypracowania wartości dodanej i rekomendacji oraz prowadzenie warsztatów, webinariów, grup fokusowych i wywiadów pogłębionych.
Ukończyła Marketing na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Badaniami jakościowymi zajmuje się od 2005 roku. Największe doświadczenie zdobyła w branży energetycznej, multimedialnej, finansowej i edukacyjnej. Zajmowała się zagadnieniami z zakresu satysfakcji klienta, U&A, procesów decyzyjnych, a także user experience.
W ramach swojej pracy współpracuje z klientami, wsłuchując się w ich potrzeby i przekładając je na użyteczne metody badawcze, aby finalnie sformułować praktyczne rekomendacje, które wspierają w decyzjach biznesowych.
Największą satysfakcję w pracy jakościowca czerpie z prowadzenia indywidualnych i grupowych wywiadów, zarówno osobistych, telefonicznych, jak i online.
Współzałożyciel agencji Inny Format, lider zespołu, strateg z dobrą znajomością branży badawczej. Absolwent socjologii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończył także studia podyplomowe z zakresu PR i marketingu w Wyższej Szkole Bankowej oraz menadżerskie na Uniwersytecie Gdańskim.
Badaniami zajmuje się od 2004 roku. Przeszedł wszystkie szczeble kariery badawczej: od asystenta do kierownika kilkunastoosobowego zespołu. Zdobyte doświadczenie zaowocowało założeniem w 2011 roku własnej agencji badawczej, która od dziesięciu lat z powodzeniem realizuje projekty dla firm małych, średnich i największych.
W Innym Formacie, oprócz tego, że jest prezesem, świetnie odnajduje się jako osoba odpowiedzialna za relacje i kreatywne rozwiązywanie sytuacji problemowych.
Absolwentka Psychologii na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w projektowaniu, realizacji i interpretacji wyników badań marketingowych i społecznych.
Specjalizuje się w badaniach wewnątrzorganizacyjnych, problematyki społecznej i rynku pracy. Posiada także wieloletnie doświadczenia w badaniach sfery FMCG, zwłaszcza testach produktów, sektora energetycznego, finansowego i wielu innych.
Jako rasowego badacza ilościowego pasjonują ją liczby, duże bazy danych oraz zależności między zmiennymi. Do swojego ilościowego warsztatu kilka lat temu dołączyła także doświadczenia jakościowe, z powodzeniem realizując multidyscyplinarne projekty badawczo-konsultingowe dla klientów wielu branż.
Badanie przeprowadzone dla portalu Wakacje.pl dostarcza cennych informacji o nawykach finansowych turystów. Polacy okazują się świadomymi i dojrzałymi finansowo podróżnikami.
Planowanie i oszczędzanie to podstawa. Zdecydowana większość Polaków (69%) oszczędza na wakacyjny wyjazd przez cały rok i raczej niechętnie decyduje się na wzięcie na ten cel pożyczki. Jedynie 7% finansowałoby urlop z pożyczonych pieniędzy.
Mimo starannego, konsekwentnego oszczędzania, na urlopie lubimy pozwolić sobie na więcej. Ponad połowa respondentów (57%) uważa, że wakacje to czas, kiedy mogą wydać więcej. Chcą w ten sposób zapewnić sobie niezapomniane wrażenia np. spróbować lokalnego jedzenia, pojechać na niezapomnianą wycieczkę lub kupić wyjątkowe pamiątki.
Co ważne, na urlopie Polacy chętnie wspierają miejscową gospodarkę. Aż 74% badanych woli wydawać pieniądze u lokalnych przedsiębiorców niż w sieciówkach.
Polska jest liderem płatności bezgotówkowych, jednak na zagranicznych wakacjach nasi rodacy zdecydowanie wolą korzystać z gotówki. Łącznie aż 79% badanych płaci gotówką na urlopie. Z drugiej strony model płacenia za atrakcje na wakacjach za granicą się zmienia. Młodzi Polacy coraz chętniej używają nowoczesnych form płatności – aplikacji finansowych lub wirtualnych portfeli.
Więcej informacji: Jak wyglądały wakacyjne wydatki Polaków?
Pełna wersja raportu: Raport: jak wyglądały wakacyjne wydatki Polaków?
Jak niemal co roku, pod koniec lata, prowadzimy analizy popytu i konsultacje społeczne dla instytucji składających wnioski w ramach Programu FEnIKS (Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027). Badamy, w jakim stopniu propozycje nowych ofert kulturalnych, edukacyjnych i społecznych spotykają się z przychylnością przedstawicieli głównych grup docelowych.
Mamy najbogatsze na Pomorzu i jedne z największych w Polsce doświadczenie w realizacji analiz popytu. Od dekady realizujemy projekty dla firm doradczych, instytucji kultury i jednostek samorządowych, w których badamy popyt na usługi i rozwiązania, które powstaną dzięki dofinansowaniu ze środków unijnych.
Pracujemy dla małych i większych muzeów, instytucji świeckich i religijnych oraz instytucji edukacyjnych. Jest ich sporo, a co najważniejsze, wiele z tych wniosków otrzymuje dofinansowanie i badane przez nas obiekty, usługi i rozwiązania stają się dostępne dla odwiedzających.
Mamy nadzieję, że instytucje, które wspieramy analizami w przygotowaniu wniosków w tej edycji FEnIKSa, również zdobędą upragnione granty.
Niezwykle rzadko mamy okazję, aby pochwalić się naszymi raportami dla klientów komercyjnych – większość jest obwarowana klauzulą "tajne przez poufne".
Z tym większą radością możemy polecić profil European Youth Card Poland [EURO 26], gdzie w kilku postach opisane są wyniki przeprowadzonego przez nas badania z Pokoleniem Z: European Youth Card Poland LinkedIn
Nasz raport dostarczył wielu insightów, a najlepszą rekomendacją dla nas jest hasło wymyślone przez klienta: to nie raport, to drogowskaz!
Inny Format Sp. z o.o.
ul. Kaprów 3A/14
80-316 Gdańsk-Oliwa
+48 696 471 111
if@innyformat.pl
www.innyformat.pl
NIP 584 27 26 059 / REGON 221 564 786
Sąd Rejonowy w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy
KRS 0000412087 / Kapitał zakładowy: 10 000 PLN