Agencja badawcza

Dostarczamy wiedzy tam, gdzie jest najbardziej potrzebna
Sprawdź ofertę
B
B

Badamy rynek i opinie

Tworzymy zgrany zespół bardzo doświadczonych badaczy. Pracujemy tak, jak zawsze chcieliśmy: w pełni profesjonalnie, ale nieszablonowo. Elastycznie, ale skutecznie. Optymalnie kosztowo, ale efektywnie. Traktujemy każdego Klienta tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani.

O
O

Oferta

Realizujemy badania marketingowe i społeczne. Wykorzystujemy pełne spektrum metod i technik badawczych. Zawsze znajdujemy optymalne rozwiązania.

Zobacz więcej
D
D

Doświadczenie

Klienci

Z
Z

Zespół

Jesteśmy niedużym, ale bardzo zgranym zespołem. Łączy nas kilkanaście lat wspólnej pracy oraz wspólne wartości – wysoka jakość pracy, zaangażowanie, partnerski stosunek do Klientów, Kontrahentów oraz Respondentów. Są wśród nas specjaliści z każdej dziedziny branży badawczej – badacze ilościowi i jakościowi, marketingowcy i badacze społeczni. Jedni z nas lubią nowinki techniczne i innowacje, inni wolą dobre, sprawdzone metody. Razem zrealizowaliśmy niemal tysiąc projektów badawczych i zapytaliśmy ponad milion respondentów.

x
Zespół
Bartosz Chruścielski
kierownik projektów, badacz jakościowy

Absolwent socjologii UMK w Toruniu i Podyplomowego Studium Public Relations Uniwersytetu SWPS w Sopocie. Z badaniami związany od 2006 roku. Specjalizuje się w badaniach wizerunkowych, badaniach marki, badaniach wspierających rozwój nowych produktów i usług, problematyce user experience i user centered design oraz badaniach i konsultacjach społecznych.

 

Współpracuje z klientami w obszarach: energetyka, elektromobilność, medycyna, nauka i uczelnie wyższe, usługi publiczne, kultura oraz property management.

 

Lubi pracę z ludźmi – ścisłą współpracę z klientami w ramach projektowania procesu badawczego, wypracowania wartości dodanej i rekomendacji oraz prowadzenie warsztatów, webinariów, grup fokusowych i wywiadów pogłębionych.

Aleksandra Majewska
kierownik projektów, badacz jakościowy

Ukończyła Marketing na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Badaniami jakościowymi zajmuje się od 2005 roku. Największe doświadczenie zdobyła w branży energetycznej, multimedialnej, finansowej i edukacyjnej. Zajmowała się zagadnieniami z zakresu satysfakcji klienta, U&A, procesów decyzyjnych, a także user experience.

 

W ramach swojej pracy współpracuje z klientami, wsłuchując się w ich potrzeby i przekładając je na użyteczne metody badawcze, aby finalnie sformułować praktyczne rekomendacje, które wspierają w decyzjach biznesowych.

 

Największą satysfakcję w pracy jakościowca czerpie z prowadzenia indywidualnych i grupowych wywiadów, zarówno osobistych, telefonicznych, jak i online.

Artur Cieśliński
prezes zarządu, członek PTBRiO

Współzałożyciel agencji Inny Format, lider zespołu, strateg z dobrą znajomością branży badawczej. Absolwent socjologii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończył także studia podyplomowe z zakresu PR i marketingu w Wyższej Szkole Bankowej oraz menadżerskie na Uniwersytecie Gdańskim.

 

Badaniami zajmuje się od 2004 roku. Przeszedł wszystkie szczeble kariery badawczej: od asystenta do kierownika kilkunastoosobowego zespołu. Zdobyte doświadczenie zaowocowało założeniem w 2011 roku własnej agencji badawczej, która od dziesięciu lat z powodzeniem realizuje projekty dla firm małych, średnich i największych.

 

W Innym Formacie, oprócz tego, że jest prezesem, świetnie odnajduje się jako osoba odpowiedzialna za relacje i kreatywne rozwiązywanie sytuacji problemowych.

Joanna Michałowska
kierownik projektów, badacz ilościowy, członkini PTBRiO

Absolwentka Psychologii na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w projektowaniu, realizacji i interpretacji wyników badań marketingowych i społecznych.

 

Specjalizuje się w badaniach wewnątrzorganizacyjnych, problematyki społecznej i rynku pracy. Posiada także wieloletnie doświadczenia w badaniach sfery FMCG, zwłaszcza testach produktów, sektora energetycznego, finansowego i wielu innych.

 

Jako rasowego badacza ilościowego pasjonują ją liczby, duże bazy danych oraz zależności między zmiennymi. Do swojego ilościowego warsztatu kilka lat temu dołączyła także doświadczenia jakościowe, z powodzeniem realizując multidyscyplinarne projekty badawczo-konsultingowe dla klientów wielu branż.

Bartosz Chruścielski

Aleksandra Majewska

Artur Cieśliński

Joanna Michałowska

A
A

Aktualności

USŁUGI DLA POKOLENIA Z - BADANIE UŻYTKOWNIKÓW KARTY EURO 26

Ostatnio badając użytkowników Karty EURO26 zagłębiliśmy się w mikro-świat Pokolenia Z. Interesował nas ich styl życia, potrzeby związane z kategorią produktu oraz oczekiwania odnośnie do komunikacji marketingowej.


Okazuje się, że osoby korzystające z Karty EURO 26 są przebojowe, mają jasno określone krótko- i średnio terminowe cele w życiu. Rozwój osobisty i korzystanie z życia są dla nich głównymi priorytetami. Są bardzo aktywni, z pasją realizują swoje pasje: podróże, sport, taniec czy kino.


Wartości, którymi się kieruje się Pokolenie Z mają dla nich bardzo praktyczny wymiar – są ciekawi świata, ale nie „na hura”. W dążeniu do zawodowych i osobistych celów są odpowiedzialni, chcą czuć się bezpiecznie. Oferują innym szacunek, szczerość i wsparcie – i tego samego oczekują w zamian, niezależnie, czy mają do czynienia z drugą osobą, instytucją czy marką.

Czytaj więcej
JAK PODRÓŻUJĄ POLKI? BADANIE DLA PORTALU WAKACJE.PL

Z okazji Dnia Kobiet zapytaliśmy Polki o ich plany, marzenia i opinie o podróżach zagranicznych. 

 

Słoneczna Hiszpania, pachnąca oliwkami Grecja, różnorodna Turcja - to właśnie w tych krajach planują spędzić urlop Polki. Jednak ich wymarzoną destynacją są rajskie Malediwy. Wśród kierunków, o których marzą, znalazły się także kraje południa Europy, a Tajlandia i Zanzibar to miejsca, do których pragną się wybrać młodsze podróżniczki.

 

Dla podróżujących kobiet spośród kryteriów wyboru wakacyjnego wyjazdu najważniejsza jest są cena oraz atrakcje na miejscu. Nieco mniej ważne są destynacja oraz standard hotelu.

 

W przypadku wyjazdów weekendowych, tzw. city break, z których korzysta zdecydowana większość badanych kobiet, najbardziej liczy się atrakcyjność miejsca docelowego, dopiero później ceny hotelu i lotu.

 

Więcej:Jak podróżują Polki? Marzą o urlopie na Malediwach, ale aktywnie!

Czytaj więcej
JAK PRACUJE SIĘ W MINISTERSTWIE ZDROWIA?

W ostatnim kwartale 2024 roku mieliśmy przyjemność po raz drugi zapytać o opinię na temat warunków pracy niemal 900 pracowników Ministerstwa Zdrowia.

 

Celem badania była diagnoza efektywności i skuteczności zarządczej organizacji oraz ocena komunikacji wewnętrznej. Dodatkowo, dzięki zastosowaniu tej samej metodologii oraz narzędzia badawczego, mogliśmy skutecznie porównać, co zmieniło się w tej organizacji na przestrzeni 2 lat, które minęły od poprzedniej edycji badania.

 

Po badaniu przeprowadziliśmy wśród najwyższej kadry menadżerskiej Ministerstwa Zdrowia warsztat implementacyjny z wyników badania.

 

Doświadczenia badaczy Innego Formatu w przeprowadzaniu badań wewnątrzorganizacyjnych sięgają początków lat 2000. Zachęcamy do współpracy z nami przy badaniu opinii Waszych Pracowników. Podzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem, które przełożą się na skuteczne działania realizacyjne oraz praktyczne rekomendacje pobadawcze.

Czytaj więcej
K
K

Kontakt

Inny Format Sp. z o.o.
ul. Kaprów 3A/14
80-316 Gdańsk-Oliwa

+48 696 471 111
if@innyformat.pl
www.innyformat.pl

NIP 584 27 26 059 / REGON 221 564 786
Sąd Rejonowy w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy
KRS 0000412087 / Kapitał zakładowy: 10 000 PLN

Formularz

Kontakt
Kontakt
Obróć urządzenie do pionu