x
Zespół
Bartosz Chruścielski
kierownik projektów, badacz jakościowy

Absolwent socjologii UMK w Toruniu i Podyplomowego Studium Public Relations Uniwersytetu SWPS w Sopocie. Z badaniami związany od 2006 roku. Specjalizuje się w badaniach wizerunkowych, badaniach marki, badaniach wspierających rozwój nowych produktów i usług, problematyce user experience i user centered design oraz badaniach i konsultacjach społecznych.

 

Współpracuje z klientami w obszarach: energetyka, elektromobilność, medycyna, nauka i uczelnie wyższe, usługi publiczne, kultura oraz property management.

 

Lubi pracę z ludźmi – ścisłą współpracę z klientami w ramach projektowania procesu badawczego, wypracowania wartości dodanej i rekomendacji oraz prowadzenie warsztatów, webinariów, grup fokusowych i wywiadów pogłębionych.

Aleksandra Majewska
kierownik projektów, badacz jakościowy

Ukończyła Marketing na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Badaniami jakościowymi zajmuje się od 2005 roku. Największe doświadczenie zdobyła w branży energetycznej, multimedialnej, finansowej i edukacyjnej. Zajmowała się zagadnieniami z zakresu satysfakcji klienta, U&A, procesów decyzyjnych, a także user experience.

 

W ramach swojej pracy współpracuje z klientami, wsłuchując się w ich potrzeby i przekładając je na użyteczne metody badawcze, aby finalnie sformułować praktyczne rekomendacje, które wspierają w decyzjach biznesowych.

 

Największą satysfakcję w pracy jakościowca czerpie z prowadzenia indywidualnych i grupowych wywiadów, zarówno osobistych, telefonicznych, jak i online.

Artur Cieśliński
prezes zarządu, członek PTBRiO

Współzałożyciel agencji Inny Format, lider zespołu, strateg z dobrą znajomością branży badawczej. Absolwent socjologii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończył także studia podyplomowe z zakresu PR i marketingu w Wyższej Szkole Bankowej oraz menadżerskie na Uniwersytecie Gdańskim.

 

Badaniami zajmuje się od 2004 roku. Przeszedł wszystkie szczeble kariery badawczej: od asystenta do kierownika kilkunastoosobowego zespołu. Zdobyte doświadczenie zaowocowało założeniem w 2011 roku własnej agencji badawczej, która od dziesięciu lat z powodzeniem realizuje projekty dla firm małych, średnich i największych.

 

W Innym Formacie, oprócz tego, że jest prezesem, świetnie odnajduje się jako osoba odpowiedzialna za relacje i kreatywne rozwiązywanie sytuacji problemowych.

Joanna Michałowska
kierownik projektów, badacz ilościowy, członkini PTBRiO

Absolwentka Psychologii na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w projektowaniu, realizacji i interpretacji wyników badań marketingowych i społecznych.

 

Specjalizuje się w badaniach wewnątrzorganizacyjnych, problematyki społecznej i rynku pracy. Posiada także wieloletnie doświadczenia w badaniach sfery FMCG, zwłaszcza testach produktów, sektora energetycznego, finansowego i wielu innych.

 

Jako rasowego badacza ilościowego pasjonują ją liczby, duże bazy danych oraz zależności między zmiennymi. Do swojego ilościowego warsztatu kilka lat temu dołączyła także doświadczenia jakościowe, z powodzeniem realizując multidyscyplinarne projekty badawczo-konsultingowe dla klientów wielu branż.

Bartosz Chruścielski

Aleksandra Majewska

Artur Cieśliński

Joanna Michałowska

Obróć urządzenie do pionu