Agencja badawcza

Dostarczamy wiedzy tam, gdzie jest najbardziej potrzebna
Sprawdź ofertę
B
B

Badamy rynek i opinie

Tworzymy zgrany zespół bardzo doświadczonych badaczy. Pracujemy tak, jak zawsze chcieliśmy: w pełni profesjonalnie, ale nieszablonowo. Elastycznie, ale skutecznie. Optymalnie kosztowo, ale efektywnie. Traktujemy każdego Klienta tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani.

O
O

Oferta

Realizujemy badania marketingowe i społeczne. Wykorzystujemy pełne spektrum metod i technik badawczych. Zawsze znajdujemy optymalne rozwiązania.

Zobacz więcej
D
D

Doświadczenie

Klienci

Z
Z

Zespół

Jesteśmy niedużym, ale bardzo zgranym zespołem. Łączy nas kilkanaście lat wspólnej pracy oraz wspólne wartości – wysoka jakość pracy, zaangażowanie, partnerski stosunek do Klientów, Kontrahentów oraz Respondentów. Są wśród nas specjaliści z każdej dziedziny branży badawczej – badacze ilościowi i jakościowi, marketingowcy i badacze społeczni. Jedni z nas lubią nowinki techniczne i innowacje, inni wolą dobre, sprawdzone metody. Razem zrealizowaliśmy niemal tysiąc projektów badawczych i zapytaliśmy ponad milion respondentów.

x
Zespół
Bartosz Chruścielski
kierownik projektów, badacz jakościowy

Absolwent socjologii UMK w Toruniu i Podyplomowego Studium Public Relations Uniwersytetu SWPS w Sopocie. Z badaniami związany od 2006 roku. Specjalizuje się w badaniach wizerunkowych, badaniach marki, badaniach wspierających rozwój nowych produktów i usług, problematyce user experience i user centered design oraz badaniach i konsultacjach społecznych.

 

Współpracuje z klientami w obszarach: energetyka, elektromobilność, medycyna, nauka i uczelnie wyższe, usługi publiczne, kultura oraz property management.

 

Lubi pracę z ludźmi – ścisłą współpracę z klientami w ramach projektowania procesu badawczego, wypracowania wartości dodanej i rekomendacji oraz prowadzenie warsztatów, webinariów, grup fokusowych i wywiadów pogłębionych.

Aleksandra Majewska
kierownik projektów, badacz jakościowy

Ukończyła Marketing na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Badaniami jakościowymi zajmuje się od 2005 roku. Największe doświadczenie zdobyła w branży energetycznej, multimedialnej, finansowej i edukacyjnej. Zajmowała się zagadnieniami z zakresu satysfakcji klienta, U&A, procesów decyzyjnych, a także user experience.

 

W ramach swojej pracy współpracuje z klientami, wsłuchując się w ich potrzeby i przekładając je na użyteczne metody badawcze, aby finalnie sformułować praktyczne rekomendacje, które wspierają w decyzjach biznesowych.

 

Największą satysfakcję w pracy jakościowca czerpie z prowadzenia indywidualnych i grupowych wywiadów, zarówno osobistych, telefonicznych, jak i online.

Artur Cieśliński
prezes zarządu, członek PTBRiO

Współzałożyciel agencji Inny Format, lider zespołu, strateg z dobrą znajomością branży badawczej. Absolwent socjologii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończył także studia podyplomowe z zakresu PR i marketingu w Wyższej Szkole Bankowej oraz menadżerskie na Uniwersytecie Gdańskim.

 

Badaniami zajmuje się od 2004 roku. Przeszedł wszystkie szczeble kariery badawczej: od asystenta do kierownika kilkunastoosobowego zespołu. Zdobyte doświadczenie zaowocowało założeniem w 2011 roku własnej agencji badawczej, która od dziesięciu lat z powodzeniem realizuje projekty dla firm małych, średnich i największych.

 

W Innym Formacie, oprócz tego, że jest prezesem, świetnie odnajduje się jako osoba odpowiedzialna za relacje i kreatywne rozwiązywanie sytuacji problemowych.

Joanna Michałowska
kierownik projektów, badacz ilościowy, członkini PTBRiO

Absolwentka Psychologii na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w projektowaniu, realizacji i interpretacji wyników badań marketingowych i społecznych.

 

Specjalizuje się w badaniach wewnątrzorganizacyjnych, problematyki społecznej i rynku pracy. Posiada także wieloletnie doświadczenia w badaniach sfery FMCG, zwłaszcza testach produktów, sektora energetycznego, finansowego i wielu innych.

 

Jako rasowego badacza ilościowego pasjonują ją liczby, duże bazy danych oraz zależności między zmiennymi. Do swojego ilościowego warsztatu kilka lat temu dołączyła także doświadczenia jakościowe, z powodzeniem realizując multidyscyplinarne projekty badawczo-konsultingowe dla klientów wielu branż.

Bartosz Chruścielski

Aleksandra Majewska

Artur Cieśliński

Joanna Michałowska

A
A

Aktualności

FEMIGRACJA. KOLEJNE BADANIE DLA MUZEUM EMIGRACJI

Muzeum Emigracji jest jednym z klientów, który współpracuje z nami nieprzerwanie od początku istnienia naszej firmy – pierwszy wspólny projekt badawczy zrealizowaliśmy w 2012 roku.

 

Nasz kolejny wspólny projekt jest poświęcony emigracji wysoko wykwalifikowanych Polek. Muzeum Emigracji realizuje go we współpracy z Polsko-Amerykańską Komisją Fulbrighta, Girls Future Ready i Girls in Tech.

 

Celem badania jest pozyskanie szczegółowych danych na temat wysoko wykwalifikowanych Polek żyjących na emigracji: ich sytuacji życiowej i zawodowej, przyczyn i uwarunkowań wyjazdów, doświadczeń migracyjnych, godzenia życia zawodowego z prywatnym, a także doświadczeń związanych z dyskryminacją i stereotypowym podejściem. 

 

Wszystkie Polki, które mieszkają i rozwijają swoją karierę zawodową zagranicą, zapraszamy do udziału w badaniu i wypełnienia kwestionariusza na stronie https://femigracja.webankieta.pl/

 

 

Czytaj więcej
CATERING DIETETYCZNY - NOWA MODA CZY NOWY STANDARD?

Skończył się styczeń i statystycznie rzecz biorąc, spora część z nas zarzuciła już realizację noworocznych postanowień. Jednak nasze najnowsze badanie, wykonane na zlecenie jednego z liderów rynku cateringu dietetycznego, na reprezentatywnej próbie Polek i Polaków, pokazuje, że duch w narodzie nie zgasł do końca.

 

W zdrowy tryb życia i zdrowe odżywianie inwestujemy całkiem sporo. Rynek cateringu dietetycznego rozwija się w Polsce dynamicznie i jego wartość w 2021 roku wyniosła już ponad 2,5 mld złotych. Nie dziwi, więc że średnio co 11 z nas (9% ogółu badanych) miał okazję skorzystać z niego przynajmniej raz w ciągu ostatnich kilku lat, a 2 % naszych rodaków aktualnie korzysta z posiłków zamawianych do domu lub biura.

 

Fani tego rodzaju diet to przede wszystkim młode –  w wieku 25-34 lata, ale także nieco starsze (35-44 lata), najczęściej dość dobrze zarabiające (4000-5000 zł na rękę). Wbrew powszechnym przewidywaniom, klienteli firm cateringowych nie stanowią wyłącznie kobiety – choć jest ich wyraźnie więcej (proporcja 2:1). 

Wydawałoby się, że takie usługi sprzedają się jedynie w największych miastach Polski. Otóż okazuje się, że wcale nie. W małych i średnich miastach diety pudełkowe są tak samo, co w dużych aglomeracjach. I właśnie te mniejsze ośrodki miejskie mają obecnie największy potencjał do rozwoju usług cateringowych - chęć skorzystania z diety pudełkowej w niedalekiej przyszłości deklarują tak samo często mieszkańcy wielkich miast (powyżej 500 tys. mieszkańców), jak i tych najmniejszych (do 100 tys. mieszkańców).

 

Przyszłość rynku diet pudełkowych prezentuje się obiecująco. Aż 22% dorosłych Polaków deklaruje chęć skorzystania z cateringu dietetycznego w ciągu najbliższych kilku miesięcy. A że oferta rynkowa już teraz jest bardzo szeroka i urozmaicona, z pewnością każdy z nas znajdzie w niej coś ciekawego dla siebie – np. dietę dla karmiących mam, dla dzieci, czy detoks sokowy. Smacznego!

Czytaj więcej
PODSUMOWANIE KONSULTACJI SPOŁECZNYCH PARKU KULTUROWEGO W ŚRÓDMIEŚCIU GDAŃSKA

Na początku stycznia wspólnie z Inntu podsumowaliśmy cykl warsztatów dotyczących planowanego Parku Kulturowego w Śródmieściu Gdańska.

 

Od października do grudnia Zespół ds. Parku Kulturowego Urzędu Miejskiego oraz mieszkańcy i przedstawiciele głównych interesariuszy uczestniczyli w serii debat, warsztatów i spotkań branżowych, podczas których prezentowano założenia Parku Kulturowego i dyskutowano nad propozycjami uregulowania sposobu użytkowania tej przestrzeni publicznej.

 

Podczas prowadzonych przez nas warsztatów staraliśmy się przede wszystkim wypracować kompromis i pogodzić bardzo różnie punkty widzenia oraz oczekiwania poszczególnych grup. Nasz odcinek konsultacji obejmował trudne obszary: handel i usługi, najem krótkoterminowy, pojazdy wolnobieżne oraz standardy składowania odpadów.

 

Czy konsultacje okazały się sukcesem? Zdecydowanie tak! Nawet jeśli w części zagadnień nie udało się osiągnąć natychmiastowego kompromisu, interesariusze zgodnie przyznawali, że samo spojrzenie z ich perspektywy oraz wysłuchanie ich wątpliwości było potrzebne. Bardzo chwalili sobie zaproszenie do dialogu z władzami miasta i zdecydowanie deklarowali chęć wspólnego wypracowania rozwiązań w kolejnych etapach konsultacji społecznych Parku Kulturowego.

 

Więcej o konsultacjach i idei Parku Kulturowego:
https://www.gdansk.pl/park-kulturowy

Czytaj więcej
K
K

Kontakt

Inny Format Sp. z o.o.
ul. Kaprów 3A/14
80-316 Gdańsk-Oliwa

+48 696 471 111
if@innyformat.pl
www.innyformat.pl

NIP 584 27 26 059 / REGON 221 564 786
Sąd Rejonowy w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy
KRS 0000412087 / Kapitał zakładowy: 10 000 PLN

Formularz

Kontakt
Kontakt
Obróć urządzenie do pionu