USŁUGI DLA POKOLENIA Z - BADANIE UŻYTKOWNIKÓW KARTY EURO 26

USŁUGI DLA POKOLENIA Z - BADANIE UŻYTKOWNIKÓW KARTY EURO 26

Ostatnio badając użytkowników Karty EURO26 zagłębiliśmy się w mikro-świat Pokolenia Z. Interesował nas ich styl życia, potrzeby związane z kategorią produktu oraz oczekiwania odnośnie do komunikacji marketingowej.


Okazuje się, że osoby korzystające z Karty EURO 26 są przebojowe, mają jasno określone krótko- i średnio terminowe cele w życiu. Rozwój osobisty i korzystanie z życia są dla nich głównymi priorytetami. Są bardzo aktywni, z pasją realizują swoje pasje: podróże, sport, taniec czy kino.


Wartości, którymi się kieruje się Pokolenie Z mają dla nich bardzo praktyczny wymiar – są ciekawi świata, ale nie „na hura”. W dążeniu do zawodowych i osobistych celów są odpowiedzialni, chcą czuć się bezpiecznie. Oferują innym szacunek, szczerość i wsparcie – i tego samego oczekują w zamian, niezależnie, czy mają do czynienia z drugą osobą, instytucją czy marką.

Obróć urządzenie do pionu