Cieszymy się, że gdyńskie instytucje kultury korzystają z naszego doświadczenia. Jesienią zrealizowaliśmy badanie marki festiwalu Gdynia Design Days. Ankiety internetowe CAWI oraz indywidualne wywiady pogłębione IDI z uczestnikami pomogły w odpowiedzi na pytania m.in. o mocne i słabe strony wydarzeń festiwalowych. Badanie zrealizowano, by zaprojektować przyszłe edycje Gdynia Design Days, aby w pełniejszy sposób odzwierciedlały potrzeby i oczekiwania poszczególnych grup odbiorców.
Siłą festiwali jest inspirowanie, śledzenie trendów w designie w obszarach ekologii, czy ekonomii cyrkularnej, a także wspieranie młodych projektantów oraz edukacja. Oczekiwane przez odbiorców zmiany obejmują przede wszystkim większe otwarcie festiwalu na Gdynię i Trójmiasto oraz usprawnienie kluczowych punktów styku festiwali z odbiorcą – np. odświeżenie strony gdyniadesigndays.eu.