DZIAŁANIA PR W FIRMACH - PERSPEKTYWA PRACOWNIKÓW

DZIAŁANIA PR W FIRMACH - PERSPEKTYWA PRACOWNIKÓW

Na początku stycznia 2024 roku dla agencji Personal PR przeprowadziliśmy ogólnopolskie badanie dotyczące działań Public Relations w firmach. Wynika z niego, że co czwarty pracujący Polak negatywnie ocenia komunikację w swojej firmie.

 

Podobnie sytuacja ma się w temacie PR i rozpoznawalności firm na rynku. Co czwarty Polak nie jest zadowolony z działań PR swojej firmy, a co szósty uważa, że jego firma nie jest wystarczająco rozpoznawalna wśród klientów i odbiorców na rynku.

 

Im większy pracodawca, tym wskaźnik zadowolenia z działań PR firmy jest oczywiście większy. Należy przy tym pamiętać, że w sektorze MŚP zatrudnionych jest 99,8% pracujących Polaków. Zatem skala niedociągnięć, czy braków komunikacyjnych jest spora. Dla sektora PR to duże wyzwanie, aby w 2024 roku położyć nacisk na edukowanie MŚP w zakresie konieczności i możliwościach prowadzenia stabilnej, skutecznej komunikacji - zarówno wewnątrz organizacji, jak i w otoczeniu biznesowym.

Obróć urządzenie do pionu